Ο ΠΡΏΤΟΣ ΠΟΥ “ΕΣΤΗΣΕ” ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ
Ο Dick Beattie ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα στην Celtic, έγινε είδωλο για μια χειρονομία απέναντι στην Rangers και γρήγορα πέρασε τα αγγλικά σύνορα. Η καριέρα του όμως έμελλε να πάρει μια… εγκληματική τροπή, αφού έμπλεξε με τον ιππόδρομο, έγινε από τους πρώτους στο Νησί που έστησε συστηματικά παιχνίδια και κατέληξε στην φυλακή! Μπορεί…









